שירלי רובינשטיין, בת 34, מייסדת ובעלים של "גלאם גורו" – אתר קוסמטיקה של המותגים הגדולים והקטנים בישראל עם קונספט מיוחד, היא גם אימא ל-2 ילדים: מיה אושר וליאו, ונשואה לבעלה אמיר ששותף לה בעסק זה.
"תמיד אהבתי קוסמטיקה, בעיקר טיפוח והכי הכי את המוצרים המוקטנים והמיוחדים, לכן שראיתי את הקונספט של קופסאות היופי בזמן שהתגוררתי בארה"ב ידעתי שזה משהו שאני חייבת לפתוח כאן בישראל." מיזם הגלאם גורו נוסד בשנת 2013. הגלאם גורו היא קהילת נשים לצרכנות נבונה בתחום הביוטי היחיד מסוגו בישראל המשלב קופסת יופי בהפתעה, חנות קוסמטיקה אונליין ועולם מלא של תוכן. גלאם גורו נמנה עם אתרי הסחר בתחום הביוטי הוותיקים והמובילים בישראל. "הייחוד שלנו הוא קופסאות היופי שלנו, חווית ושירות אישיים ומתנות מתגמלות ללקוחות וותיקות. הקונספט שלנו הוא לחבר בין מותגים לבין קהל היעד שלהם בדרך האפקטיבית ביותר בדיגיטל ומחוצה לו." לדבריה של שירי, "לא היה לי מושג גם שאעסוק בתחום האי-קומרס, אבל זהו בהחלט תחום מרתק ומאתגר שנשאבתי לתוכו, ואני בו כדי להישאר."
שירי מספרת שהיו לה לא מעט קשיים, כמו בכל עסק חדש בתחום - "בגלל שהקונספט של החברה הוא חדשני בישראל ודורש שיתוף פעולה מתמיד מצד המון גורמים, לצד המון אתגרים טכנולוגיים ואחרים, זוהי משימה לא פשוטה כלל לתפעול, אבל אנחנו מצליחים לעשות את זה בהצלחה רבה מזה כבר 5 שנים. בהתחלה לא שמעו ולא ידענו עלינו. דפקנו בדלת, ואם לא פתחנו לנו אז נכנסנו מהחלון, ואם לא מהחלון אז מהגג. כשהתחלנו לא רבות מהחברות רצו או ידעו איך לעבוד עם חנויות אינטרנטיות, אבל ידענו שנוכל לייצר ערך הן לחברות הקוסמטיקה והן ללקוחות. היום כבר פונים אלינו." היום "גלאם גורו" עובדים עם החברות הגדולות שבשוק כמו: לילית קוסמטיקס, לוריאל ישראל, יוניליבר, קרליין, ברייסון ועוד רבות.
קושי נוסף שהיא נתקלה בו היה תחום האי קומרס והדיגיטל שאיתגר אותה בזמן שהתפתח בקצב מסחרר, וזאת בשילוב גידול ביתם הבכורה מיה, שנולדה כש"גלאם גורו" עשה את צעדיו הראשונים. תוך כדי גידול העסק, היא הבינה את משמעות המושג "אמא" והצליחה לחבר בין הפאזל ולתפעל אותו.
"עכשיו, כשהעסק שלנו בצמיחה, נהייתי גם אמא בפעם השנייה, כך שהאתגרים רק ממשיכים, אבל כנראה שבאמת לכל ילד יש את המזל שלו כי באמת הכול מתקדם מאוד יפה גם בזכות עזרה מצד בעלי וכל המשפחה, המון תושייה, נחישות ואמונה בדרך שלנו. בעלי אמיר תומך בי נפשית ואישית והוא הכוח החדש והממלא שלי בכל בוקר." שירלי ממליצה לאימהות שרוצות לפתוח עסק ללמוד כמה שיותר לאורך הדרך ולהפיק לקחים, לצבור ניסיון לאט לאט ומוסיפה "אני לא מאמינה בקיצורי דרך, וחוסר הצלחה היא לא אופציה עבורי. אני דבקה במטרות ובהצבת יעדים. להיות אמא זה לא אומר שהחיים נעצרים. אפשר להגשים חלונות וגם להיות אמא (למרות שזה אומר פחות לישון בלילות אבל בשביל מראה העייפות יש לנו מוצרים נהדרים) היא קורצת." כרגע, כאמא עם תינוק חדש, העבודה והמטלות העסקיות באות על חשבון השינה והמנוחה שלה, כך שבין החלפת חיתול לבקבוק היא אורזת הזמנות, עונה לטלפונים ומתפעלת את העסק שלה, שהוא חלק מהמשפחה ומשתדלת לנוח בסופי שבוע ואפילו על התעמלות היא לא פוסחת!
רוצה לשאול את שירלי שאלה? להתייעץ? מוזמנת לשלוח לה מייל:
shirlyako@gmail.com