הכתבות שלנו

ייעוץ שיווקי

העסק שלך יכול להיות מדהים, להעסיק את העובדים הטובים ביותר בתחום ולהיות מושלם כמעט מכל בחינה אפשרית, אבל אם הקהל שלך לא יודע על זה, אין לכל העבודה שלך שום משמעות.
תפקיד השיווק הוא להציג בפני קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלך והלקוחות הקיימים את היתרונות של העסק שלך, ולעזור לעסק לגדול ולשגשג.
חשוב שפעולת השיווק תעשה נכון, ולשם כך מומלץ להיעזר בייעוץ שיווקי שיוביל לתוצאות הטובות ביותר לעסק שלך.

 

מהו בעצם ייעוץ שיווקי?


ייעוץ שיווקי הוא שירות הניתן על ידי יועץ שיווק שתפקידו לנתח את הפעילות השיווקית של העסק ומטרותיו, ולאחר מכן להכין תכנית שיווק מפורטת ולעזור ביישומה.
הייעוץ השיווקי עוסק בין היתר בנושאים הבאים:

 

  • גילוי ערוצים שיווק יעילים שיעזרו בהבאת לקוחות חדשים.
  • זיהוי פוטנציאל לא מנוצל והגדלת היקף המכירות.
  • ניתוח מתחרים וזיהוי הזדמנויות ואיומים בשוק.
  • זיהוי היתרון של העסק שלך ובניית תכנית שיווק שתדגיש את היתרון הזה.
  • בניית קמפיין שיווקי מוצלח.
  • גיוס לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים.

 

ייעוץ שיווקי

השיווק מציג את העסק שלך בפני הלקוחות, ומהווה בסיס למערכת היחסים של העסק עם הלקוחות.
בשל כך חשוב לשים לב למספר עובדות חשובות הנוגעות לשיווק עסקי:

  1. הפנים של העסק - שיווק עסקי עוזר לבניית תדמית ממוקדת ומוצלחת לעסק. שיווק גרוע עשוי ליצור רושם רע וליצור תדמית לא נכונה שתגרום לעסק שלא להצליח.
  2. שיווק מקצועי מביא תוצאות טובות יותר ומשתלם יותר לטווח הארוך - כמו בכל דבר אנחנו אוהבות לחסוך, אבל יש דברים שלא מתקמצנים עליהם. שיווק יוצר את הפנים של העסק שלך, ולכן חשוב לשכור את שירותיו של יועץ שיווק מקצועי ואמין שיעשה עבודה טובה ואיכותית שתביא לתוצאות טובות לעסק.
  3. הגדרת קהל יעד - רוב העסקים מציעים שירות או מוצר שפונה לפלח שוק מסוים ולקהל יעד ספציפי, ולכן חשוב להגדיר את קהל היעד במדויק ולפלחו לפי מאפיינים מדויקים. שיווק רחב וכללי יבזבז המון כסף ולא יוביל לתוצאות טובות.
  4. פניה בכלים שונים לקהלים שונים - במידה ולעסק שלך ישנם מספר קהלי יעד חשוב לפנות לכל אחד מהם בצורה המותאמת אליו, ובאפיקים המתאימים לו. כיום ישנם כלי פרסום רבים, וחשוב להתאים את הפניה ואת הכלי הטכנולוגי לקהל היעד שהוגדר.                         

 

x
x