האשה הישראלית הרבה יותר טכנולוגית, משוחררת, צרכנית מתוחכמת ופחות מתפתה לרכוש מותגים, בהשוואה לשנת 2000
מכון המחקר "רותם TRI " בניהולו של ד"ר אריה רותם ביצע מחקר מקיף של 1184 על התנהגות הצרכנית של האשה הישראלית מודל 2009 . המחקר נערך בהשוואה למחקר דומה שערך המכון בשנת 2000. מתוצאות המחקר עולה מגמה מעודדת לפיה, בהשוואה לעשור הקודם, הנשים הישראליות עברו תהליכים שמתבטאים בכך שהן הפכו לצרכניות מתוחכמות יותר (מודעת כיום יותר לכסף שהיא מוציאה, לא מתפתה בקלות לרכוש מותגים). בנוסף נמצא במחקר ההשוואתי שאחוז הנשים בישראל שמשתמש באינטרנט וטכנולוגיה מתקדמת גדל בצורה מרשימה. עוד עולה מן המחקר, כי בסוף העשור, הנשים שומרות יותר על בריאותן ובריאות ילדיהן, בהשוואה למחקר שנערך בראשית העשור. מספר גבוה יותר של נשים מקפידות, לדוגמה, לא להכניס הביתה ג'אנק פוד ומקפידות על פעילות גופנית קבועה.
8 טיפוסי הנשים שמאפיין את הנשים בישראל 2010 , על פי סגנון החיים המאפיין אותן:
נשים במאבק קיומי
נשים שעבורם המשפחה זה מהות החיים
צעירה עממית
החיים הטובים
צעירה מתחוכמת
דתייה של פעם
דתייה חדשה
|